Bagaimana Menjadi Lebih Tinggi - Baca Ini Jika Anda Fikirkan Menjadi Lebih Tinggi adalah Penting

Bagaimana Menjadi Lebih Tinggi - Baca Ini Jika Anda Fikirkan Menjadi Lebih Tinggi adalah Penting

Lelaki berhenti membesar pada umur 25 tahun dan wanita berhenti berkembang pada sekitar usia 21. Hanya menunggu dan membiarkan alam semula jadi melakukan tugasnya jika anda cukup muda akan membantu anda untuk menjadi lebih tinggi.

Bernafas dengan betul boleh membantu merangsang pertumbuhan. Pernafasan yang sesuai dan berkesan memperkenalkan oksigen yang mencukupi ke dalam badan anda untuk merangsang pertumbuhan. Perlu diingat mendalam bernafas bernafas dengan berkesan. Tabiat bernafas buruk adalah pertumbuhan tidak berkesan dan aksi.

Senaman regangan dapat membantu meningkat proses yang semakin meningkat semasa baligh. Selepas baligh senaman regangan masih boleh membantu untuk membetulkan postur seseorang. Anda akan kagum dengan saiz yang tersembunyi di sebalik postur slouched anda. Anda boleh, pada semua peringkat umur, tambah satu atau dua inci ketinggian dengan hanya memperbaiki postur anda.

Pada masa ini tiada ubat yang boleh menggalakkan pertumbuhan anda untuk meningkatkan saiz selepas akil baligh. Terdapat banyak produk (seperti krim dan kapsul herba) di pasaran hari ini yang mendakwa meningkatkan ketinggian orang dewasa, tetapi mereka semua lembing-lembing tanpa bukti saintifik yang mencukupi bahawa produk mereka berfungsi.

Diet boleh membantu meningkatkan proses pertumbuhan. A mod berkhasiat yang termasuk buah-buahan dan sayur-sayuran, tenusu, bijirin, daging, dan banyak air akan memudahkan proses pertumbuhan normal untuk meningkatkan ketinggian anda.

Tidur adalah juga sangat penting. Mendapat tidur yang cukup adalah penting supaya hormon pertumbuhan dapat memenuhi fungsi mereka. Tidak mendapat tidur yang cukup boleh menurunkan kuantiti hormon pertumbuhan yang menghasilkan badan anda dan membantutkan pertumbuhan anda.

Jika anda cuba untuk meningkatkan ketinggian anda, makan sayur-sayuran anda dan jangan merokok. Sayur-sayuran boleh membantu meningkatkan pertumbuhan anda, kerana merokok boleh memperlahankan pertumbuhan anda ke bawah.

Proses lanjutan kosmetik kaki boleh dijalankan ke atas orang untuk mendapatkan beberapa inci tambahan. Ia adalah pembedahan yang sangat kompleks, mahal dan menyakitkan yang memerlukan masa yang lama untuk pemulihan. Beberapa pusat perubatan psikologi boleh menilai pesakit untuk memastikan bahawa dia / dia akan sesuai untuk prosedur.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar