Terapi Ozon masih hidup dan baik dan Menunjukkan Kedua-dua Janji dan Merit

Terapi Ozon masih hidup dan baik dan Menunjukkan Kedua-dua Janji dan Merit

Penjana ozon yang ozonate udara telah diharamkan di California. Walau bagaimanapun, ozonators yang meletakkan ozon ke dalam air dan minyak tidak mempunyai. Sebab untuk ini adalah bahawa ozon yang masuk ke dalam air dan minyak telah menunjukkan nilai terapeutik.

Masalah dengan meletakkan ozon ke udara adalah bahawa ia telah terbukti menjadi berbahaya kepada tisu paru-paru. Anda benar-benar tidak mahu nafas dalam ozon jika ia boleh dielakkan.

Malah, apabila terapi ozon ditadbir dengan gaya 'saman badan, penelitian telah diambil untuk memastikan bahawa pesakit tidak sebenarnya tidak nafas ozon ke dalam hidungnya dan paru-paru mereka.

Ozone telah digunakan secara terapeutik untuk masa yang sangat lama. Ia boleh dikatakan digunakan secara meluas di Eropah berbanding di Amerika Syarikat. Walau bagaimanapun, gred perubatan ozon boleh didapati di Amerika Syarikat juga.

Beberapa doktor haiwan menggunakan ozon untuk menyemai (campuran ozon dengan darah) sebagai terapi untuk membunuh protozoa sangat berbahaya yang menjangkiti kuda - terutamanya di Florida.

Kelihatan terdapat banyak kegunaan untuk ozon. Saya pernah bercakap dengan seorang jururawat yang memberitahu saya bahawa dia berminat untuk menggunakan air ozonated untuk merawat suami Gangren. Sh katanya telah berjuang untuk menyelamatkan kakinya sebagai hospital telah berputus asa.

Menggunakan beberapa jenis terapi tanah liat, dia telah membuat banyak kemajuan. Walau bagaimanapun, dia merasakan air ozonated adalah apa yang dia benar-benar diperlukan. Ozon dikenali untuk membunuh kedua-dua bakteria dan virus.

Ia seolah-olah pelik bahawa perubatan moden di Amerika Syarikat tidak meneroka semua kegunaan yang mungkin untuk ozon dan menggunakannya secara klinikal. Sekali lagi, satu-satunya bahaya terbukti sebenar adalah bernafas ozon ke dalam paru-paru. Jika tidak, ozon nampaknya memberi banyak faedah terapeutik yang lain kepada tubuh badan manusia.

Lebih banyak kajian diperlukan - jika anda adalah orang yang berorientasikan pengajian. Walau bagaimanapun, ozon mempunyai sejarah yang panjang sebagai agen terapeutik. Next: Ikuti pautan di bawah untuk membaca lebih lanjut mengenai topik yang menarik ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar