Remedy rumah Untuk berpeluh Palms - Rahsia Insane Didedahkan

Remedy rumah Untuk berpeluh Palms - Rahsia Insane Didedahkan

Sebagai seorang anak, saya terjatuh dari bar monyet dan patah pergelangan tangan saya akibat berpeluh Palms, suatu keadaan yang telah perlahan-lahan berkurangan dan seterusnya hilang dalam hidup saya. Apa yang tidak diketahui ramai adalah hakikat bahawa selain daripada pembedahan mahal, terdapat juga banyak ubat rumah untuk tapak tangan berpeluh yang turun-temurun yang doktor tidak mahu anda tahu. Berikut adalah senarai yang lain:

Penggunaan Of DRICLOR

· Driclor adalah seperti roll pada deodoran yang anda memakai pada waktu malam dan basuh pada waktu pagi. Anda boleh meletakkannya di bawah lengan, kaki dan tangan. Ianya hebat. Ia gatal-gatal sedikit kadang-kadang, tetapi keputusan adalah luar biasa.

Mengurangkan Iodin Pengambilan

· Salah satu cara untuk mengurangkan tapak tangan berpeluh adalah untuk mengurangkan pengambilan makanan yang kaya dengan iodin. Sayur-sayuran untuk mengelakkan termasuk brokoli, asparagus dan bawang putih. Daging untuk mengelakkan termasuk daging lembu, hati dan ayam belanda.

Pengambilan Sage Tea

· Pengambilan teh sage menyediakan ubat rumah tambahan untuk tapak tangan berpeluh. Zink juga menunjukkan janji dalam mengurangkan kedua-dua peluh serta bau badan. Penggunaan jangka panjang zink bagaimanapun boleh mengganggu penyerapan tembaga.

Menggunakan Beg Teh

· Rebus lima beg teh dalam satu liter air selama kira-kira 10 minit. Apabila penyelesaian sejuk, rendam tangan anda selama 20 hingga 30 minit sebaik-baiknya pada waktu malam. Teh mengandungi asid tannic yang juga didapati dalam produk komersial seperti Ivy Kering, Zilactol dan Zilactin. Beg teh juga boleh diadakan di telapak selama 10-15 minit setiap hari untuk mengurangkan berpeluh tapak tangan untuk penyerapan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar