Bagaimana untuk Penyembuhan UTI? Jangan Gunakan Antibiotik!

Bagaimana untuk Penyembuhan UTI? Jangan Gunakan Antibiotik!

Mungkin ironis untuk bertanya soalan, "Bagaimana untuk Penyembuhan UTI?" dan menjawabnya dengan "Jangan Gunakan Antibiotik!" Walau bagaimanapun, beribu-ribu pesakit UTI akan menyembuhkan jangkitan saluran kencing mereka dengan menggunakan ubat semula jadi yang ringkas tahun ini sahaja.

Tetapi sebelum anda 'klik semula' kerana keraguan, adakah anda pernah dianggap menggunakan rawatan rumah kesihatan semulajadi dikaji untuk menyembuhkan jangkitan anda. Kebanyakan orang dan doktor keluarga percaya bahawa antibiotik adalah rawatan yang paling berkesan untuk mengubati jangkitan.

Walau bagaimanapun, kira-kira 25% daripada pesakit UTI yang menggunakan antibiotik akan mengulangi penghidap selepas mengambil antibiotik. Adakah anda salah seorang daripada mereka?

Mengapa Kesihatan Asli?

Mari kita memberikan tubuh anda kredit lebih sedikit! Adakah anda benar-benar berfikir bahawa badan dan imuniti anda tidak boleh menyembuhkan jangkitan kencing? Bagaimana orang beratus-ratus tahun menyembuhkan jangkitan mereka tanpa ubat-ubatan?

Soalan-soalan ini adalah asas untuk memahami mengapa kesihatan semulajadi berfungsi. Malangnya, kebanyakan doktor barat percaya bahawa hanya rawatan tradisional bekerja untuk mengubati kebanyakan penyakit. Walau bagaimanapun, tekanan darah tinggi boleh dirawat secara semula jadi. Diabetes jenis 2 juga boleh diubati secara semula jadi. Kira-kira 85% batu karang akan dihantar secara semula jadi dengan air.

Namun, doktor serta-merta akan menetapkan antibiotik untuk merawat UTI anda. Dan lagi 1 dalam 4 pesakit akan mempunyai jangkitan berulang dalam tahun depan.

Bagaimana fikiran kamu, kesihatan semula jadi?

Jangan Gunakan Antibiotik dan Cuba Pemulihan Semulajadi

Adakah anda tahu bahawa terdapat lebih banyak penyelidikan dilakukan ke atas ubat-ubatan kesihatan semula jadi berbanding sebelum ini? Dan penyelidik mendapati bahawa remedi ramai yang dukun dan beberapa cara sebenarnya boleh mengatasi rawatan rakan mereka.

Dalam kes jangkitan saluran kencing, ubat semula jadi yang berkesan bekerja dengan meningkatkan imuniti dan curahan E coli bakteria yang menyebabkan jangkitan. Berikut adalah beberapa tips mudah untuk membantu anda menyembuhkan jangkitan kencing anda di rumah.

1. Minum air yang banyak.

2. Ambil 1000 mg Vitamin C tiga kali sehari untuk meningkatkan imuniti anda.

Lozenges zink 3. Tambahan yang membantu tubuh menyerap vitamin C.

4. Membeli pasli segar dan rebus satu cawan air. Tambah 1 sudu teh pasli dan membenarkan campuran untuk curam selama 10 minit. Terikan pasli dan minum sebagai teh. Pasli itu akan menyediakan sistem kencing dengan apiol yang bertindak sebagai antiseptik semula jadi. Anda akan mendapati kelegaan daripada rasa tidak selesa yang anda rasa dalam tempoh 20 minit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar