Perak Produk koloid - Alternatif semula jadi untuk Antibiotik?

Perak Produk koloid - Alternatif semula jadi untuk Antibiotik?

Terima kasih kepada penyelidikan membuka mata dan permintaan yang semakin meningkat bagi alternatif semula jadi untuk antibiotik, kami kini mempunyai pilihan dipercayai untuk memerangi virus dan jangkitan bakteria.

Nampaknya satu alternatif utama untuk antibiotik adalah produk perak koloid. Dalam banyak pilihan satu produk perak koloid ialah menuntun: Penyelesaian Perak Baru.

Adakah Semua koloid perak Produk Yang Sama?

Penyelesaian Baru Perak memegang pelbagai paten dan hanya produk perak koloid seumpamanya yang telah dikeluarkan paten dalam lapan puluh tahun yang lalu. Dari semua produk perak koloid Penyelesaian Silver New mempunyai "kakak" produk (versi yang lebih pekat) yang telah diluluskan oleh EPA sebagai disinfektan hospital. Selain itu, ia adalah satu-satunya dari semua produk perak koloid yang telah mendapat kelulusan dadah homeopati dari beberapa negara Afrika.

Ujian bebas

Banyak kajian bebas telah dilakukan ke atas Penyelesaian Perak Baru. Dr. Ron Leavitt PhD dari Universiti Brigham Young membuat kesimpulan bahawa seseorang itu perlu minum lebih daripada 30 liter Penyelesaian perak setiap hari sebelum mereka mengalami sebarang kesan sampingan negatif. Purata dos harian ialah 1 - 2 sudu teh sehari.

Makmal ujian antarabangsa, Namsa, dilakukan ujian ke atas tikus makmal yang disamakan dengan sebuah £ 200 memakan empat 8oz manusia. botol pada satu masa. Ini adalah antara 100 dan 200 kali dos yang biasa. Ujian ini membuat kesimpulan tidak ada bukti ketoksikan dalam tikus.

Dikenali Kesan-kesan sampingan?

Selain itu, selepas dipasarkan selama bertahun-tahun dan diambil oleh beribu-ribu orang dengan lebih satu juta botol dijual, tidak ada laporan didokumenkan kesan sampingan negatif susulan dari penyertaan Penyelesaian Baru Perak.

Sekarang mari kita bandingkan beberapa kesan sampingan yang biasa antibiotik konvensional.

o Cirit-birit, sederhana kepada teruk
o Ruam
o Anaphylactic kejutan
o Jangkitan Yis
o Interaksi Dadah Negatif
o Kurang Keberkesanan Pil Kawalan Kelahiran
o Salah Guna Mengakibatkan Keberkesanan Antibiotik

Kegunaan biasa Produk Perak Koloidal

Walaupun terbukti secara klinikal untuk membunuh lebih 650 bakteria dan virus yang diketahui, beberapa penyakit biasa dan penyakit di mana Penyelesaian Perak akan memberi manfaat kepada kita sebagai alternatif semula jadi untuk antibiotik ialah:

o Sakit Perut & Cirit-birit
o Bronkitis
o luka terbuka Sejuk
o Telinga Sakit & Jangkitan
o Selesema
o Keracunan makanan
o Jangkitan Sinus
o Tekak Sore
o Kerosakan Gigi
o Jangkitan Yis faraj

The New Silver Solution Gel terbukti sangat berkesan dalam penyembuhan atau pengawetan:

Burns (daripada sinaran kepada selaran matahari)
Luka dan Luka
Serangga Bits

Keuntungan tambahan

Keuntungan tambahan dari menggunakan produk perak koloid adalah bahawa mereka tidak membunuh bakteria berguna dalam usus kita.

Kesan sampingan yang negatif yang sama antibiotik konvensional adalah mereka menghapuskan bakteria berguna dalam usus besar kita. Bakteria sihat menghasilkan vitamin B dan asid folik. Mereka juga bersaing dengan bakteria tidak baik dan yis untuk menghapuskan jangkitan. Apabila antibiotik menghapuskan bakteria baik, sistem imun kita lemah dan dengan itu terdedah kepada jangkitan super, seperti MRSA.

The Pilihan Terbaik Untuk Alternatif kepada Antibiotik

Jika anda adalah antara ramai orang yang sedang mencari alternatif semula jadi untuk antibiotik, maka produk perak koloid mungkin hanya jawapan yang anda telah mencari. Penyelesaian Perak Baru adalah selamat, tidak toksik, dan telah terbukti secara klinikal untuk membunuh beratus-ratus jenis bakteria dan virus tanpa sebarang kesan sampingan yang diketahui.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar