Pemulihan Home Untuk berpeluh Tangan - 4 Cara Great Mengurangkan Keadaan semulajadi

Pemulihan Home Untuk berpeluh Tangan - 4 Cara Great Mengurangkan Keadaan semulajadi

Sebagai seorang anak, saya terjatuh dari bar monyet dan patah yang dialami ke pergelangan tangan akibat berpeluh Palms, satu keadaan yang menyebabkan saya tahap yang sangat rendah keyakinan dalam satu bahagian hidup saya. Apa yang tidak diketahui ramai adalah hakikat bahawa selain daripada pembedahan mahal, terdapat juga rawatan rumah banyak untuk tangan berpeluh yang diturunkan dari semasa ke semasa yang pakar bedah tidak mahu anda tahu. Berikut adalah 4 cara yang baik untuk mengurangkan keadaan secara semula jadi:

Menggunakan DRICLOR Roll On

Driclor adalah sama dengan roll pada deodoran yang anda memohon pada waktu malam dan basuh pada waktu pagi. Anda boleh memohon pada ketiak, kaki dan tangan. Ia mungkin gatal kulit anda sedikit kadang-kadang tetapi keputusan yang luar biasa.
Mengurangkan Pengambilan iodin anda
Salah satu rawatan rumah untuk tangan berpeluh adalah untuk mengurangkan pengambilan makanan yang kaya dengan iodin. Sayur-sayuran anda harus mengelak daripada memakan termasuk brokoli, asparagus dan bawang putih. Anda juga harus mengelakkan makan daging seperti daging lembu, hati dan ayam belanda.
Minum Sage Tea
Pengambilan teh sage atau teh hijau menyediakan ubat rumah tambahan untuk tangan berpeluh. Zink juga menunjukkan janji dalam mengurangkan kedua-dua peluh serta bau badan.
Mendidih Beg Teh
Rebus 5-6 uncang teh dalam secawan air selama 10 minit. Apabila penyelesaian menjadi sejuk, rendam tangan anda selama kira-kira 20 hingga 30 minit pada waktu malam. Teh mengandungi asid tannic yang juga didapati dalam produk komersial seperti Ivy Kering, Zilactol dan Zilactin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar