Pemulihan Asid Reflux semulajadi - menghilangkan Heartburn holistik

Pemulihan Asid Reflux semulajadi - menghilangkan Heartburn holistik

Tidak seperti sekarang, beberapa dekad lalu, tidak ada ubat yang anda boleh dari farmasi tempatan anda untuk menyembuhkan masalah refluks asid anda. Kebanyakan orang ketika itu terpaksa menggunakan ubat refluks asid semula jadi untuk membantu meringankan keadaan mereka.

Pedih ulu hati sebenarnya adalah penyakit biasa hari ini dengan kajian baru-baru meletakkan jumlah setinggi 1 dalam 5 orang yang mempunyai penyakit refluks asid. Punca utama mempunyai kaitan dengan diet kita yang terdiri daripada daging dan makanan berkalori tinggi.

Untuk vegan atau orang-orang yang memilih diet vegetarian, masalah ini akan hampir tidak wujud. Syukurlah, kebanyakan orang hanya mempunyai kes-kes ringan pedih ulu hati dan dengan itu dengan mudah boleh dikurangkan dengan asid semulajadi rawatan refluks dan ubat-ubatan.

Salah satu ubat pedih ulu hati semula jadi itu elm yang licin yang telah digunakan oleh nenek moyang kita selama berabad-abad untuk menghentikan refluks asid.

Herba lain yang boleh digunakan termasuk chamomile, kanser belukar, catnip, Adas dan akar halia.

Terdapat juga beberapa syarikat yang mengeluarkan mereka ke dalam pil kapsul bersaiz untuk kemudahan mudah bagi orang yang mungkin tidak mempunyai masa untuk menyediakan herba ini sendiri. Satu contoh ialah Pemulihan Asli Gastronic Dr.

Ini dibuat daripada herba semulajadi dan bahan-bahan dan dengan itu mereka mempunyai kesan sampingan yang kurang berbanding ubat pedih ulu hati.

Walau bagaimanapun, mencegah lebih baik daripada mengubati dan jika anda mempunyai pedih ulu hati, adalah lebih baik untuk mengetahui apa jenis makanan untuk mengelakkan.

Minuman dan minuman seperti kopi dan alkohol teruk boleh memburukkan lagi keadaan anda. Oleh itu, ia adalah lebih baik untuk mengurangkan pengambilan atau berhenti mengambil minuman ini sepenuhnya.

Merokok juga boleh memburukkan lagi keadaan pedih ulu hati anda dan ia adalah yang terbaik untuk mengurangkan atau berhenti merokok sepenuhnya memandangkan ia mempunyai bahaya kesihatan yang lain juga dan boleh membawa kepada penyakit serius yang lain seperti penyakit jantung dan kanser.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar